Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Γουίς λιστ για την κάθοδον μου στην Κύπρο!

Την άλλη εβδομάδα έτσι ώρα θα είμαι ήδη στο χρυσοπράσινο αποξηραμένο φύλλο. Τα Χριστούγεννα, όπως είπα τόοοοσες φορές αρεσκουν μου πολλά. Την ήμερα των Χριστουγέννων κάμνουμε μεσημεριανο τραπέζι σπίτι μας για τους πιο κοντινους συγγενείς (δλδ μονο καμια 25-30 άτομα) γιατί είναι η γιορτή της αγαπημένης μου μάμας. Θα καμουμε την γαλοπούλα μας με την πατροπαράδοτη γέμιση με τα κάστανα και τα σταφυδάκια, το κρασι κτλ κτλ που είναι μπάι φαρ η σπεσιαλιτέ της μάμας τζαι θα την ψήσουμε στο φουρνο με τα ξύλα που έχει η θεία μου δίπλα. Φέτος ακόμα να αποφασίσω τι θα είναι το κατι καινούριο που θα κάμω......Σκέφτουμε το αν τζαι έχω κάτι ιδέες.  Θα κάμουμε και γλυκά με την θεία γιατί της μάμας εν της αρεσκει η ζαχαροπλαστική.

Και ενώ τα Χριστούγεννα εν η αγαπημένη μου γιορτή, δε νεξτ μπεστ, για μένα εν η Καθαρή Δευτέρα γιατι αμα ήταν καλος ο καιρός επιαίναμε πικ-νικ με το σόι τζαι επερνούσαμε πολλα ωραία. Καθαρή Δευτέρα εσhει 10 χρόνια να κάμω τζαι το τελευταίο πικ-νικ που επία ήταν στο Μασhαιρά πριν 3-4 χρόνια! Γι'αυτο μάμα, θέλω να οργανώσουμε πικ νικ!! Να κάμουμε τα σουβλάκια μας τζαι τα άλλα διάφορα τζαι να απλώσουμε ζάμπα στην εξοχή. Να πάρουμε τζαι τον “έι μανς μπεστ φρεντ!” Να κάμουμε με τες αδερφές μου τζαι το μίνι-τουρνουά τάβλι μας....

Τζαι μιάς τζαι έφερεν το η κουβέντα με πράματα που επεθύμησα, θα γράψω ακόμα λίγα (μάδερ άκου τζαι πε τα τζαι του φάδερ).

1.    σουβλάκια με μυλλούδαν, σεφταλιά τζαι τασhιν ον δε σάιτ.
2.    κουλούρι που τον φούρνο βραστό
3.   κλεμεντίνες που τζέινες με το λεπτό το φύλλο τες γλυτζές που εν εχουν κοκκόνες.
4.   Κάστανα
5.   Πούλες λεμονάτες
6.  Κολοκάσι
7.   Συκωτάκι της κατσαρόλας
8.   Καπίρες που ψωμί κυπριακό με μαρμελάδαν μοσφίλου με ελιες τσακιστες τζαι τομάταν.
     
     Αυτά προς το παρόν. Αν θυμηθώ αλλο τίποτε λαλώ σας. Τελικά αρέσκουν μου τα “χωρκάτικα”, εντ αι αμ πράουντ οφ ιτ!
       
       Υ.Γ. Έτο γιατί η μάμα μου λαλεί ότι είμαι τέλεια κόρη του παπά μου.....

11 σχόλια:

  1. Ετρέξαν τα σάλια μας με τη λιστούα σου πρωΐ-πρωΐ!
    Θέλεις να πεις εν βρίσκεις πούλλες τζικάστες Αμερικές; χεχεχε

    5-6 καπήρες που ψωμίν κυπριακό με μαρμελλάδαν, ελιές τσακιστές τζαι τομάταν έκαμνα τες γιάομαν τωρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαβάζει σε η μάμα σου??! :)
    Ετρέξαν κ τα δικά μου σάλια για την γέμιση της γαλοπούλας που λατρεύω!! Μπορεί να είναι κ το πιο ενδιαφέρον πράμα των γιορτών για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Invictus
    Σόρρυ εγω εν την νύχτα που την εγραφα την λιστούα.
    Εσιει κάτι σαν κολοκασι δαμε...νομίζω που την Χαβάη αλλα εν μικρό τζαι φαίνεται μου παράξενο. άσε που όλο το κατάστημα έχει όσο γοράζει ένα άτομο στην κύπρο. Εν ντέλικασι ιμισh.

    @homo anisorropus
    Και εμένα η γέμιση εν το καλύτερο μου. Που την μια λαλώ κρίμα που εν μονο τα Χριστούγεννα που την κάμνουμε...που την άλλη αν την εκάμναμε συχνα θα έχανε την αξία της.

    Εν τζαι γράφω τζαι τίποτε συνταρακτικό ή κατι που ενιξέρει ήδη. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οκ πρασινάδα μου, ετύπωσα τι λίστα να μην ξεχάσω τίποτε...!!
    Όσο για το πικ-νικ, όποτε θέλετε ο παπάς αφταίνει κάρβουνα και κάμνουμε πικ-νικ στη "πλάκα"!!
    Σι γιου σουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. geia sou re prasinada mezetzina! tsiattizoumen polla sto fain, enomiza oti monon egw etrwa marmelada mosfylo me elies tsakkistes.

    o kairos pairnei se aneta gia piknik pantws... sigh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι είμαι πολλά μεζετζινα τα γέριμα! Εμείς οι ξενιτεμένοι εκτιμούμεν τούτα τα μικρά ενω οι άλλοι στην Κύπρο πέρνουν τα για δεδομένα.
    Διά μου η θεία μου μαρμελάδα μοσφίλου αλλά άλλο να την τρώεις με το κουλούρι το χωρκάτικο το βραστό τζαι άλλο με το σλάις η το φραντζολοειδές που έχουν δαμέσα. Ελιές τσακιστές εν εξαναδοκίμασα να φέρω.....εν να με συνάξουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελιές τσακκιστές μπορείς να πακετάρεις αεροστεγώς σε μερίδες με το λάδι, το λεμόνι και το κόλιαντρο τους. Άμα φτάσεις βάλτες στο θάλαμο και ξεπαγώνεις όποτε πεθυμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Μαίρη
    Θένξ για την ιδέα! Λαλείς να την δοκιμάσω;;;
    Στην χειρότερη των περιπτώσεων θα μου τες συνάξουν στο τελωνείο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Την έχω δοκιμασμένη! Πέρασα ότι φανταστείς από τα τελωνεία της Αμερικής και ποτέ δεν μου σύναξαν τίποτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή